אחריות ותנאי אחריות

כל דובי ודובי שלנו, נארז באהבה גדולה ונבדק היטב לפני שהוא יוצא אליכם למשלוח.
על מנת לוודא שהוא יגיע אליכם חדש ושמור, אנחנו נדאג לבדוק את הדובי היטב לפני היציאה למשלוח ולארוז את הדובי בצורה הבטוחה והטובה ביותר שתשמור עליו בדרך אליכם.

כל בעיה שקשורה למשלוח, או לטיב הדובי במעמד קבלת המשלוח תטופל מיידית וללא עלות משלוח מצדכם כמובן.

מה הם תנאי האחריות?
אנחנו מבקשים ממכם לבדוק את הדובי במועד הקבלה שלו, ואם יש בעיה כלשהי – לפנות אלינו מיד.
מכיוון שמדובר בדובי פרווה, וענקיים במיוחד. הדובים יכולים להיות רגישים לשימוש לא תקין. (מתיחה חזקה מידי, קפיצה על הדובי, משיכה של הבד וכו׳)

האחריות המלאה על הדובים מוגבלת ליום קבלת המשלוח בלבד.

כל דובי ודובי עובר בדיקה מלאה לפני שיוצא למשלוח אליכם.

כדי לוודא ב100% שהדובי תקין, במידה הנכונה, 100% חדש ונקי ללא פגמים כלשהם מהייצור האיכותי והקפדני.

קיבלתם את הדובי?

בדקו היטב שהכל תקין בעת קבלת המשלוח.

האחריות תקפה ליום קבלת המשלוח – כל מקרה אחר, כתם שנוצר על ידכם, קרע בבד, חור שנוצר בעקבות שימושכם בדובי – לא תחת האחריות.

חשוב לנו להדגיש :

כמובן שבכל מקרה אחר אנחנו כאן כדי לעזור גם כן, במידת האפשר.

אז צרו איתנן קשר ונעשה כל שביכולתינו כדי לעזור ולסדר כל בעיה.

אחריות הבאת הדובי אלינו לבדיקה במקרה שמעבר ליום המסירה היא עליכם.

ניתן גם לשלוח שליח מטעם ״צ׳יטה שליחויות״ בתשלום סמלי של 30₪ שיאסוף ממכם את הדובי – ויחזיר אותו אליכם בסיום התיקון בתשלום נוסף של 30₪.

הדגשה והבהרה: במקרה של בעיה כלשהי בעת מסירת המשלוח לידכם, אנחנו נישא בכל העלויות ונדאג להחליף את הדובי באחד חדש וגם לשלוח שליח מטעם צ׳יטה שליחויות על חשבוננו.

במקרה שבו פתחתם את הדובי יום או יומיים לאחר קבלת המשלוח ולא בדקתם במעמד קבלת המשלוח – לא נוכל לשלוח שליח שיאסוף את הדובי ממכם ותצטרכו לדאוג להביא את הדובי אלינו.

לכן כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת למנוע בעיות הוא פשוט לבדוק את הדובי במעמד קבלת המשלוח לידכם.


כל נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא תקין. כמו: כתמים ממאכלים או לכלוך, קרעים, חורים מעבר ליום קבלת המשלוח, תלישת חלקים או הרטבה של הדובי – לא כלול באחריות המסופקת על ידי היבואן (חטב יבוא ושיווק)