אחריות ותנאי אחריות

כל דובי ודובי שלנו, נארז באהבה גדולה ונבדק היטב לפני שהוא יוצא אליכם למשלוח.
על מנת לוודא שהוא יגיע אליכם חדש ושמור, אנחנו נדאג לבדוק את הדובי היטב לפני היציאה למשלוח ולארוז את הדובי בצורה הבטוחה והטובה ביותר שתשמור עליו בדרך אליכם.

חשוב לנו לציין, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על כל בעיה שקשורה למשלוח, או לטיב הדובי במעמד קבלת המשלוח.
האיכות שלנו היא האיכות הטובה ביותר, זאת אומרת שאנחנו לא מתפשרים על רכישת חומרים זולים יותר או עובדים עם יצרנים זולים יותר על מנך לחסוך באיכות המוצרים שלנו. זאת אומרת שאתם מקבלים את הדובים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר ביחס לאיכות.

לעולם לא נוריד מאיכות המוצרים שלנו לטובת מחיר זול יותר או לטובת השוואת המחירים שלנו למתחרים אחרים בתחום.
המחיר שלנו שונה, כי האיכות שאנחנו מציעים שונה.
אם אתם מחפשים את המחירים הזולים ביותר – יכול מאוד להיות שתמצאו אותם אצלנו בחלק מהמוצרים, אבל בחלק מהמוצרים לא.

לגבי איכות המוצרים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר. לשם אנחנו שואפים וכדי לדאוג שזה באמת יקרה, אנחנו עובדים יום יום.

מה הם תנאי האחריות?
אנחנו מבטיחים לתת לכם את האחריות הטובה ביותר ואת השירות הטוב ביותר.
לכן אנחנו מבקשים ממכם לבדוק את הדובי במועד הקבלה שלו, ואם יש בעיה כלשהי – לפנות אלינו מיד.
אין לנו דרך לדעת מה עשיתם עם הדובי מהרגע שקיבלתם איתו.
זאת אומרת, שאם תפנו אלינו יום או יומיים אחריי שקיבלתם את המשלוח כי גיליתם כתם כלשהו, או בעיה כלשהי שקשורה לאיכות הדובים (מה שלא קורה לעולם, כי אנחנו דואגים לבדוק היטב כל דובי ודובי לפני היציאה למשלוחים מכל הכיוונים ומכל הזוויות האפשריות.) – במקרה כזה לצערנו, הדבר היחיד שנוכל להציע הוא שתביאו אלינו את הדובי וכמובן שנעשה הכל על מנת לסדר את הבעיה או להחליפו בחדש במידת הצורך. 

שוב, חשוב לנו להדגיש שוב: כל דובי. עם דגש אמיתי על: ״כל דובי״ – עובר בדיקה קפדנית בידיי עובדים מוסמכים שזו כל העבודה שלהם, לבדוק את איכות הדובים רגע לפני היציאה למשלוחים, לאורך כל פסי התפירה ומכל צדדי הדובי ולוודא שהדובי במצב מושלם לגמרי כמו שהוא יצא מהיצרן בדיוק.

לכן, נקבל פניות ותלונות שקשורות לקבלת המשלוח והדובי לידכם עד 3 שעות מרגע הגעת המשלוח אליכם.  וכמובן שבמקרה קיצוני כזה, נשלח אליכם שליח שיאסוף את הדובי ויחזיר אליכם חדש בהקדם האפשרי – ללא עלות כמובן.

בכל מקרה וטווח זמן אחר: תסופק אחריות ותיקונים לכל בעיה או תקלה בחינם וללא עלות, באהבה גדולה. כל שתצטרכו לעשות הוא להגיע אלינו או להביא את הדובי אלינו. בתיאום מראש כמובן. ונדאג לסדר כל בעיה בעבורכם ללא עלות נוספת.

ניתן גם לשלוח שליח מטעם ״צ׳יטה שליחויות״ בתשלום סמלי של 30₪ שיאסוף ממכם את הדובי – ויחזיר אותו אליכם בסיום התיקון בתשלום נוסף של 30₪.

הדגשה והבהרה: במקרה של בעיה כלשהי בעת מסירת המשלוח לידכם, אנחנו נישא בכל העלויות ונדאג להחליף את הדובי באחד חדש וגם לשלוח שליח מטעם צ׳יטה שליחויות על חשבוננו.

במקרה שבו פתחתם את הדובי יום או יומיים לאחר קבלת המשלוח ולא בדקתם במעמד קבלת המשלוח – לא נוכל לשלוח שליח שיאסוף את הדובי ממכם ותצטרכו לדאוג להביא את הדובי אלינו.
מדובר בדובי פרווה, אדם אחד משתמש בהם בצורה מסויימת ואדם אחר בצורה אחרת. אין ביכולתינו לדעת מה כל אדם ואדם עשה עם הדובי ולכן אנחנו בודקים כל דובי היטב ודואגים שהוא גם יגיע אליכם במצב מושלם וחדש ארוז היטב.

לכן כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת למנוע בעיות הוא פשוט לבדוק את הדובי במעמד קבלת המשלוח לידכם.
בכל מצב אחר בו לא עשיתם את זה, עדיין תקבלו אחריות מלאה. רק תצטרכו לדאוג להביא אלינו את הדובי בעצמכם, עם שליח מיוחד, או בדואר. ואנחנו נדאג לסדר ולטפל בכל בעיה במלוא תשומת הלב.

נזקי לקוח
כל נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא תקין. כמו: כתמים ממאכלים או לכלוך, קרעים, תלישת חלקים או הרטבה של הדובי – לא כלול באחריות וכל מקרה יבחן לגופו ונתון לשיקול דעתם המלא של העובדים בחנות Plush Toys ושל היבואן (חטב יבוא ושיווק).