אחריות ותנאי אחריות

כל דובי ודובי שלנו, נארז באהבה גדולה ונבדק היטב לפני שהוא יוצא אליכם למשלוח.
על מנת לוודא שהוא יגיע אליכם חדש ושמור, אנחנו נדאג לבדוק את הדובי היטב לפני היציאה למשלוח ולארוז את הדובי בצורה הבטוחה והטובה ביותר שתשמור עליו בדרך אליכם.

כל בעיה שקשורה למשלוח, או לטיב הדובי במעמד קבלת המשלוח תטופל מיידית וללא עלות משלוח מצדכם כמובן.

מה הם תנאי האחריות?
אנחנו מבקשים ממכם לבדוק את הדובי במועד הקבלה שלו, ואם יש בעיה כלשהי – להחזירו לשליח במועד המסירה ולבקש להחזיר אלינו.

האחריות שלנו היא לשלוח אליכם את הדובי תקין וחדש, אחריי בדיקה מקיפה, באיכות התפירה הטובה ביותר ובאיכות הפרווה והמילוי הטובים ביותר.

האחריות שלכם היא לבדוק את תקינות הדובי ברגע קבלת המשלוח ובנוכחות השליח על מנת שהמשלוח יוכל לחזור בחזרה אלינו במידה ויש בעיה כלשהי.

ללא זה לצערנו לא קיימת דרך להחזרת משלוחים לאחר מכן, לכן חשוב לבדוק את תקינות הדובי בעת קבלתו ועוד שהשליח נמצא במקום.

 

במידה ולא בדקתם את תקינות הדובי ברגע קבלת המשלוח, לא נקבל פניות כמו "קניתי את הדובי לפני שבוע ופתחתי אותו רק עכשיו והוא התלכלך" או כל דבר בסגנון הזה.

הסיבה היא פשוטה וברורה – אנחנו לא יכולים לספק אחריות ברמת ההחזרה אלינו על חשבוננו, במידה והבעיה לא נגרמה על ידינו בוודאות. 

גם אם במידה ובמשך חצי השנה שלאחר הרכישה שלכם הדובי או כל מוצר אחר מהחנות שלנו נדרש לתיקון מכל סיבה שהיא – אנחנו מספקים אחריות ותיקון בחינם בפרדס חנה, תוך 1-3 ימי עסקים. כמובן שהאיסוף וההחזרה של המוצרים צריכה להיעשות על ידכם.

כל דובי ודובי עובר בדיקה מלאה לפני שיוצא למשלוח אליכם.

כדי לוודא ב100% שהדובי תקין, במידה הנכונה, 100% חדש ונקי ללא פגמים כלשהם מהייצור האיכותי והקפדני.

קיבלתם את הדובי?

בדקו היטב שהכל תקין בעת קבלת המשלוח.

האחריות תקפה למועד קבלת המשלוח – כל מקרה אחר, כתם שנוצר על ידכם, קרע בבד, חור שנוצר בעקבות שימושכם בדובי – לא תחת האחריות אבל עדיין נספק שירות תיקונים בחינם בפרדס חנה למענכם.

חשוב לנו להדגיש :

כמובן שבכל מקרה אחר אנחנו כאן כדי לעזור גם כן, במידת האפשר.

אז צרו איתנו קשר ונעשה כל שביכולתינו כדי לעזור ולסדר כל בעיה.

אחריות הבאת הדובי אלינו לבדיקה במקרה שמעבר ליום המסירה היא עליכם.

ניתן גם לשלוח שליח מטעם ״צ׳יטה שליחויות״ בתשלום סמלי של 30₪ שיאסוף ממכם את הדובי – ויחזיר אותו אליכם בסיום התיקון בתשלום נוסף של 30₪.

הדגשה והבהרה: במקרה של בעיה כלשהי בעת מסירת המשלוח לידכם, אנחנו נישא בכל העלויות ונדאג להחליף את הדובי באחד חדש וגם לשלוח שליח מטעם צ׳יטה שליחויות על חשבוננו.

במקרה שבו פתחתם את הדובי יום או יומיים לאחר קבלת המשלוח ולא בדקתם במעמד קבלת המשלוח – לא נוכל לשלוח שליח שיאסוף את הדובי ממכם ותצטרכו לדאוג להביא את הדובי אלינו.

לכן כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת למנוע בעיות הוא פשוט לבדוק את הדובי במעמד קבלת המשלוח לידכם.


כל נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא תקין. כמו: כתמים ממאכלים או לכלוך, קרעים, חורים מעבר ליום קבלת המשלוח, תלישת חלקים או הרטבה של הדובי – לא כלול באחריות המסופקת על ידי היבואן (חטב יבוא ושיווק)