שאלות ותשובות

כדי לחסוך לכם זמן המתנה מיותר, ענינו על כל השאלות הכי נפוצות ששאלתם אותנו וריכזנו אותם כאן בעמוד עם תשובות קצרות שיעזרו לכם להבין איך הכל עובד.

ביצוע ההזמנה

איך מבצעים הזמנה דרך האתר?

פשוט מאוד, בחרו את הדובי שאתם רוצים לרכוש – ולחצו על "קנה את הדובי".
מיד לאחר מכן, תפתח עגלת הקניות שלכם ותתבקשו למלא כתובת למשלוח ופרטים נוספים.

תהליך ההזמנה פשוט ומהיר ולוקח 3 דקות לכל היותר 🙂

האם אפשר להזמין ולשלם טלפונית?

בוודאי, אפשר לבצע הזמנות ולשלם בטלפון.
חייגו אלינו בשעות הפעילות שלנו ונשמח לעזור: 077-2046036.
אפשר גם בווטסאפ בכל שעה: 050-7463456

למה צריך למלא מספר טלפון או מייל?

מספר הטלפון שלכם משמש אותנו ליצירת קשר אתכם במידת הצורך, וגם לצורך שליחת עדכונים לגבי המשלוח בהודעת SMS וטווח שעות משוער למסירה ביום המשלוח.

המייל משמש לשליחת אישור הזמנה, חשבונית מס, ועדכונים והטבות.

האם חייב לפתוח חשבון באתר כדי לבצע הזמנה?

לא. אתם יכולים ללבצע הזמנה מבלי להרשם לאתר.
ולמרות זאת, אנחנו ממליצים בחום לפתוח חשבון באתר כדי לקבל הנחות ומבצעים עתידיים.

מה ההבדל בין משלוח באשראי לבין תשלום במזומן לשליח?

א. משלוחים עם תשלום במזומן לשליח עולים יותר (עבור העמלה שחברת המשלוחים גובה מאיתנו עבור שירות גביית הכסף והחזרתו אלינו).

ב. במשלוחים המשלומים במזומן לשליח, עליכם להיות זמינים בכתובת למשלוח בכל שעות המסירה. ואין אפשרות להשאיר את החבילה בדלת, בחצר, או אצל אחד השכנים, כי מסירת המשלוח תלוייה בתשלום ובנוכחותכם לשליח.

אם יש לכם אפשרות לשלם באשראי או בPaypal, עשו זאת וחסכו כאב ראש מיותר.

ניהול הזמנה

איך אני יכול לדעת שההזמנה שלי התקבלה?

בסיום ההזמנה, תקבלו הודעת אישור למייל, וגם מיד לאחר שליחת ההזמנה, תופיע לכם הודעה שההזמנה שלכם התקבלה בהצלחה ושהיא בטיפול.

כמובן שתוכלו גם לוודא איתנו בווטסאפ או בטלפון, או בצ'אט דרך האתר שהכל תקין.

האם אפשר לעדכן או לשנות כתובת למשלוח?

כל עוד ההזמנה שלכם לא יצאה למשלוח, ניתן לשנות את הכתובת למשלוח. לאחר שהדובי יוצא למשלוח לא ניתן לשנות את הכתובת למשלוח.

למה צריך אדם מבוגר בתשלום במזומן לשליח?

משלוחים הנשלחים בשירות ״תשלום במזומן לשליח״, הם משלוחים אותם אנו מוציאים לחברת המשלוחים ומשלמים בעבור המשלוח – לפני שקיבלנו את התשלום עבור ההזמנה שלכם.

אפשר לשנות את הדובי שבחרתי לאחר ביצוע ההזמנה?

כל עוד המשלוח שלכם לא יצא למשלוח, ניתן לשנות את הדובי.
מהרגע שהדובי יוצא למשלוח ועוזב את המחסנים שלנו, לא ניתן לשנות או להוסיף דברים להזמנה הקיימת.

תשלומים ומחירים

האתר מאובטח? התשלומים בטוחים ומאובטחים?

כמובן. האתר כולו מאובטח בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאבטחת מידע.
תוכלו לראות את זה על ידי הסימון "מאובטח" בדפדפן ליד שורת הכתובת.

אפשר לשלם בכרטיס אשראי בטלפון?

בטח. תרגישו יותר מחופשי להתקשר אלינו בשעות הפעילות שלנו ולשלם במהירות בטלפון: 077-2046036 / 050-7463456

כמובן שתוכלו גם לבצע הזמנה בעצמכם באתר במהירות ובקלות.

איך אפשר לשלם בהעברה בנקאית?

פשוט מאוד. צרו הזמנה באתר ואפשרות התשלום בחרו ב"העברה בנקאית".
מיד בסיום ביצוע ההזמנה יופיע לכם סכום ההזמנה הכולל, ופרטי חשבון הבנק אליהם תצטרכו להעביר את הסכום הדרוש.

לאחר ביצוע ההזמנה, מומלץ לשלוח אלינו הודעה בווטסאפ עם אישור ההעברה על מנת שנקשר בין ההעברה הבנקאית לבין ההזמנה עצמה.

אפשר לשלם בPaypay?

כן. אפשר לשלם בPaypal.
פשוט בחרו באפשרות התשלום "Paypal" בעמוד התשלום בעת ביצוע ההזמנה באתר.

תשלומים ומחירים

אפשר להגיע לאסוף את הדובי ולשלם במקום?

כן, אנחנו נמצאים בפרדס חנה. (ליד חדרה וקיסריה).
לקבלת כתובת לאיסוף ותיאום הגעה – צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון.

אין להגיע ללא תיאום מראש.
אנחנו חנות היבואן הרשמי, והאיסוף הוא מהמחסנים שלנו – וחשוב מאוד לוודא ולתאם על מנת למנוע מצב שאף אחד לא נמצא במקום בזמן שאתם מגיעים.

אני רוצה לשלם בתשלומים. איך עושים את זה?

פשוט מאוד. לאחר שמילאתם פרטי משלוח תועברו לעמוד התשלום.
שם תוכלו לבחור בכמות התשלומים הרצויה ללא עמלות.

יש לכם קופונים או מבצעים והגרלות?

בתקופות מסויימות בשנה, אנחנו מציעים קופונים או הנחות מיוחדות – במידה ויש מבצעים, תוכלו לקרוא עליהם בעמוד הראשי בראש העמוד.

הגרלות יש גם כן, יחד עם כל הזמנה נשלח כרטיס השתתפות בהגרלה עם אפשרות זכייה בפרסים שווים במיוחד.

אפשר לשלם עם כרטיס דיינרס?

לא, דיינרס הוא הכרטיס היחיד אותו אנחנו לא מקבלים.
שאר כרטיסי האשראי מתקבלים בברכה ואפשר להזמין באמצעות כל כרטיס אחר באתר בקלות ובמהירות.

משלוחים וזמני אספקה

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

כל המשלוחים נשלחים בשירות אקספרס המהיר ביותר של חברת צ׳יטה שליחויות. ולרוב איזורי הארץ לוקחים 1-3 ימי עסקים.
ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הדובי בזמן המהיר ביותר.

עם זאת, באיזורים מסויימים המוגדרים כ״איזורים חריגים״ זמני המשלוח יכולים לקחת עד 5 ימי עסקים לכל היותר.

קיבלתי הודעת SMS שאומרת שמשלוח נאסף עבורי. מה זה אומר?

ההודעה היא אוטומטית ונשלחת על ידי חברת המשלוחים ברגע שמשלוח שמיועד אליכם נאסף מהמחסנים שלנו.
ההודעה לא אומרת שהמשלוח יגיע אליכם באותו יום.

קיבלתי הודעה עם טווח שעות למסירה, הזמנים מדוייקים?

טווח השעות למסירה הוא משוער, ויתכנו שינויים כאלה ואחרים בזמני המסירה מהזמנים המופיעים בהודעה שקיבלתם.

עם זאת, ב99% מהמקרים הזמן מדוייק לגמרי ויעזור לכם לדעת מתי להיות בבית ולחכות למשלוח.

מהם שעות המסירה בדרך כלל?

שעות המסירה הם שעות העבודה של השליח באיזורכם.
שעות העבודה של חברת צ׳יטה שליחויות הן 9:00 – 17:00.

עם זאת, חשוב לנו לציין שאין אפשרות לתאם יום או שעת משלוח.
אבל כמובן, ביום של המשלוח תקבלו הודעת SMS עם טווח שעות משוער למסירה למספר טלפון שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה. ככה שתוכלו לדעת, פחות או יותר – מתי המשלוח ימסר לידכם 🙂

טיפ קטן: אם יש לכם אפשרות לשלם באשראי או Paypal, אנחנו ממליצים בחום. זה יאפשר לכם לבקש מהשליח להשאיר את החבילה בדלת או בחצר, או אצל שכן. גם אם אתם לא נמצאים בכתובת בזמן המשלוח ולא יכולים לחכות לשליח כל היום (כמו במשלוחים עם תשלום במזומן לשליח, בהם הנוכחות שלכם בכתובת היא חובה על מנת לשלם בעבור ההזמנה).