שאלות ותשובות

ביצוע ההזמנה

איך מבצעים הזמנה דרך האתר?

פשוט מאוד, בחרו את הדובי שאתם רוצים לרכוש – ולחצו על "קנה את הדובי".
מיד לאחר מכן, תפתח עגלת הקניות שלכם ותתבקשו למלא כתובת למשלוח ופרטים נוספים.

תהליך ההזמנה פשוט ומהיר ולוקח 3 דקות לכל היותר 🙂

האם אפשר להזמין ולשלם טלפונית?

בוודאי, אפשר לבצע הזמנות ולשלם בטלפון.
חייגו אלינו בשעות הפעילות שלנו ונשמח לעזור: 077-2046036.
אפשר גם בווטסאפ בכל שעה: 050-7463456

למה צריך למלא מספר טלפון או מייל?

מספר הטלפון שלכם משמש אותנו ליצירת קשר אתכם במידת הצורך, וגם לצורך שליחת עדכונים לגבי המשלוח בהודעת SMS וטווח שעות משוער למסירה ביום המשלוח.

המייל משמש לשליחת אישור הזמנה, חשבונית מס, ועדכונים והטבות.

האם חייב לפתוח חשבון באתר כדי לבצע הזמנה?

לא. אתם יכולים ללבצע הזמנה מבלי להרשם לאתר.
ולמרות זאת, אנחנו ממליצים בחום לפתוח חשבון באתר כדי לקבל הנחות ומבצעים עתידיים.

איך אני יכול לדעת שההזמנה שלי התקבלה?

בסיום ההזמנה, תקבלו הודעת אישור למייל, וגם מיד לאחר שליחת ההזמנה, תופיע לכם הודעה שההזמנה שלכם התקבלה בהצלחה ושהיא בטיפול.

כמובן שתוכלו גם לוודא איתנו בווטסאפ או בטלפון, או בצ'אט דרך האתר שהכל תקין.

ניהול הזמנה

האם אפשר לעדכן או לשנות כתובת למשלוח?

כל עוד ההזמנה שלכם לא יצאה למשלוח, ניתן לשנות את הכתובת למשלוח. לאחר שהדובי יוצא למשלוח לא ניתן לשנות את הכתובת למשלוח.

כמה זמן יקח למשלוח להגיע אליי?

כל המשלוחים נשלחים בשירות אקספרס ובחלק גדול מהמקרים נמסרים תוך 1-2 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הדובי בזמן המהיר ביותר.

עם זאת, ההתחייבות שלנו היא בין 1-3 ימי עסקים לכל חלקי הארץ.
למעט איזורים חריגים בהם המשלוח יכול לקחת 1-5 ימי עסקים.

אפשר לשנות את הדובי שבחרתי לאחר ביצוע ההזמנה?

כל עוד המשלוח שלכם לא יצא למשלוח, ניתן לשנות את הדובי.
מהרגע שהדובי יוצא למשלוח ועוזב את המחסנים שלנו, לא ניתן לשנות או להוסיף דברים להזמנה הקיימת.

קיבלתי הודעת SMS שאומרת שמשלוח נאסף עבורי. מה זה אומר?

ההודעה היא אוטומטית ונשלחת על ידי חברת המשלוחים ברגע שמשלוח שמיועד אליכם נאסף מהמחסנים שלנו.
ההודעה לא אומרת שהמשלוח יגיע אליכם באותו יום.

קיבלתי הודעה עם טווח שעות למסירה, הזמנים מדוייקים?

טווח השעות למסירה הוא משוער, ויתכנו שינויים כאלה ואחרים בזמני המסירה מהזמנים המופיעים בהודעה שקיבלתם.

עם זאת, ב99% מהמקרים הזמן מדוייק לגמרי ויעזור לכם לדעת מתי להיות בבית ולחכות למשלוח.

תשלומים ומחירים

האתר מאובטח? התשלומים בטוחים ומאובטחים?

כמובן. האתר כולו מאובטח בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאבטחת מידע.
תוכלו לראות את זה על ידי הסימון "מאובטח" בדפדפן ליד שורת הכתובת.

אפשר לשלם בכרטיס אשראי בטלפון?

בטח. תרגישו יותר מחופשי להתקשר אלינו בשעות הפעילות שלנו ולשלם במהירות בטלפון: 077-2046036 / 050-7463456

כמובן שתוכלו גם לבצע הזמנה בעצמכם באתר במהירות ובקלות.

איך אפשר לשלם בהעברה בנקאית?

פשוט מאוד. צרו הזמנה באתר ואפשרות התשלום בחרו ב"העברה בנקאית".
מיד בסיום ביצוע ההזמנה יופיע לכם סכום ההזמנה הכולל, ופרטי חשבון הבנק אליהם תצטרכו להעביר את הסכום הדרוש.

לאחר ביצוע ההזמנה, מומלץ לשלוח אלינו הודעה בווטסאפ עם אישור ההעברה על מנת שנקשר בין ההעברה הבנקאית לבין ההזמנה עצמה.

אפשר לשלם בPaypay?

כן. אפשר לשלם בPaypal.
פשוט בחרו באפשרות התשלום "Paypal" בעמוד התשלום בעת ביצוע ההזמנה באתר.

אפשר להגיע לאסוף את הדובי ולשלם במקום?

כן, אנחנו נמצאים בפרדס חנה. (ליד חדרה וקיסריה).
לקבלת כתובת לאיסוף ותיאום הגעה – צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון.

אין להגיע ללא תיאום מראש.
אנחנו חנות היבואן הרשמי, והאיסוף הוא מהמחסנים שלנו – וחשוב מאוד לוודא ולתאם על מנת למנוע מצב שאף אחד לא נמצא במקום בזמן שאתם מגיעים.

אני רוצה לשלם בתשלומים. איך עושים את זה?

פשוט מאוד. לאחר שמילאתם פרטי משלוח תועברו לעמוד התשלום.
שם תוכלו לבחור בכמות התשלומים הרצויה ללא עמלות.

אם אני קונה 2 דובים. יש הנחה כלשהי?

בחלק מהמקרים, ישנה אפשרות לקבל הנחה קטנה ונוספת על עלות המשלוח. 
צרו איתנו קשר לבירורים:)

יש לכם קופונים או מבצעים והגרלות?

בתקופות מסויימות בשנה, אנחנו מציעים קופונים או הנחות מיוחדות – במידה ויש מבצעים, תוכלו לקרוא עליהם בעמוד הראשי בראש העמוד.

הגרלות יש גם כן, יחד עם כל הזמנה נשלח כרטיס השתתפות בהגרלה עם אפשרות זכייה בפרסים שווים במיוחד.

אפשר לשלם עם כרטיס דיינרס?

לא, דיינרס הוא הכרטיס היחיד אותו אנחנו לא מקבלים.
שאר כרטיסי האשראי מתקבלים בברכה ואפשר להזמין באמצעות כל כרטיס אחר באתר בקלות ובמהירות.