שאלות ותשובות

ביצוע הזמנה

פשוט מאוד, בחרו את המוצר שתרצו לרכוש ולחצו על הכפתור ״קנה עכשיו״.

מיד לאחר מכן, תפתח עגלת הקניות שלכם, ותתבקשו למלא כתובת למשלוח ואמצעי תשלום.
התהליך בדרך כלל לוקח פחות מ3 דקות.

בטח, אפשר לבצע הזמנה טלפונית.
חייגו אלינו בשעות הפעילות ונשמח לעזור: 0515665338
אפשר גם לשלוח הודעה בווטסאפ ולבצע הזמנה דרך הווטסאפ.

לא, הזמנת איסוף מוצרים יכולה להיות מוכנה תוך עד 14 ימי עסקים. ברוב המקרים המוצרים זמינים במיידי ובמידה ולא מוצר דומה או זהה כמעט תמיד זמין ונוכל להציע לכם מוצר דומה או חלופי (לדוגמא – במקום צבע שמנת, להציע לבן, או במקום חום כהה, חום בהיר – וכו׳)

במידה וחשוב לכם המוצר הספציפי שאתם רוצים לאיסוף מיידי באחד מהסניפים, אנחנו ממליצים לדבר איתנו לוודא שהמוצר זמין על מנת שנשמור לכם אותו.

משלוחים יוצאים ממחסן ראשי ולכן המוצרים תמיד זמינים במלאי במשלוח.

מספר הטלפון שלכם משמש אותנו ליצירת קשר אתכם במידת הצורך, וגם לצורך שליחת עדכונים לגבי המשלוח בהודעת SMS וטווח שעות משוער למסירה ביום המשלוח.

המייל משמש לשליחת אישור הזמנה, חשבונית מס, ועדכונים והטבות.

לא. אתם יכולים ללבצע הזמנה מבלי להרשם לאתר.
ולמרות זאת, אנחנו ממליצים בחום לפתוח חשבון באתר כדי לקבל הנחות ומבצעים עתידיים.

ניהול הזמנה

בסיום ההזמנה, תקבלו הודעת אישור למייל, וגם מיד לאחר שליחת ההזמנה, תופיע לכם הודעה שההזמנה שלכם התקבלה בהצלחה ושהיא בטיפול.

כמובן שתוכלו גם לוודא איתנו בווטסאפ או בטלפון, או בצ'אט דרך האתר שהכל תקין.

כל עוד ההזמנה שלכם לא נאספה לחברת המשלוחים, ניתן לשנות את הכתובת למשלוח. לאחר שהמשלוח נאסף לחברת המשלוחים לא ניתן לשנות את הכתובת למשלוח אלא לבטל את המשלוח הקיים ולהוציא משלוח חדש בתשלום נוסף בלבד.

כל עוד המשלוח שלכם לא יצא למשלוח, ניתן לשנות את סוג המוצר או פרטי ההזמנה.
מהרגע שהמוצר יוצא למשלוח ועוזב את המחסנים שלנו, לא ניתן לשנות או להוסיף דברים להזמנה הקיימת.

ניתן לבטל את ההזמנה, סכום ההחזר תלוי בסיטואציה:

  • הזמנה עם משלוח שיצא כבר לחברת המשלוחים – ניתן לבטל ולקבל החזר כספי בקיזוז דמי משלוח כפולים (הלוך וחזור) ועמלת סליקה (2% מערך העסקה)
  • הזמנה עם משלוח שלא יצא עדיין לחברת המשלוחים – ניתן לבטל בקיזוז עמלת ביטול עסקה הקבועים כחוק הגנת הצרכן.
  • הזמנה באיסוף עצמי מהחנויות שלא נאספה מהחנויות עדיין – ניתן לבטל ולקבל החזר כספי מלא בקיזוז עמלת סליקה (2%) בלבד.

שימוש באתר

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, Bit, או פייבוקס דרך האתר.
ניתן להזמין איסוף מהמחסנים בתשלום במזומן בעת האיסוף.
במידה ואתם גרים באיזור המרכז – תוכלו לבחור בתשלום במזומן לשליח.

בוודאי, האתר כולו מאובטח בטכנולוגיית Encrypt Authority X3, אתם יכולים לראות את אישור אבטחת המידע באתר על ידי לחיצה על סימן המנעול בראש הדפדפן ליד כתובת האתר שלנו, תעודת האבטחה מעידה על רמת האבטחה של האתר ושל כלל התוכן ופרטי האשראי וכו׳ אשר לא נשמרים אף לא לרגע אחד בצד שלנו.

חדש! ניתן לשלם באתר שלנו גם באפל פיי מכל מכשיר של אפל, אייפון, אייפד, מקבוקים, בקלות ובלחיצת כפתור אחת

תוכלו לשלם באתר Plush Toys באפליקציית ביט בפשטות ובקלות, על ידי ביצוע הזמנה באתר ובחירת אמצעי התשלום ״ביט״ בעמוד התשלום.
לאחר סימון האפשרות והמעבר לעמוד התשלום – תועברו אוטומטית לאפליקציית ביט לתשלום עבור ההזמנה – ובסיום התשלום תקבלו חשבונית מס למספר הטלפון שלכם ולמייל.

בהעברה בנקאית:
פשוט מאוד. צרו הזמנה באתר ואפשרות התשלום בחרו ב"העברה בנקאית".

מיד בסיום ביצוע ההזמנה יופיע לכם סכום ההזמנה הכולל, ופרטי חשבון הבנק אליהם תצטרכו להעביר את הסכום הדרוש.

לאחר ביצוע ההזמנה, אנא שלחו אלינו הודעה בווטסאפ עם אישור ההעברה על מנת שנקשר בין ההעברה הבנקאית לבין ההזמנה עצמה.

שימו לב:
עד שלא מתקבל הכסף בחשבון הבנק של החברה ומונפקת חשבונית עסקה, ספירת זמני האספקה של המשלוח איננה מתחילה. הדבר בדרך כלל לוקח 1-2 ימי עסקים נוספים מעבר לזמני המשלוח הרגילים.

משלוחים ואספקה

זמני אספקה:
1-5 ימי עסקים לרוב חלקי הארץ, עם שליח ועד לבית. (זמני האספקה המקסימליים לא כוללים את יום ההזמנה עצמו ושישי שבת אם כי ברוב המקרים לוקחים משמעותית פחות מזה.


עלות המשלוח
:
39.90 ₪ למשלוח עם שליח עד לבית לכל הארץ.

 

*בכפוף לתקנון האתר.

ההודעה היא אוטומטית ונשלחת על ידי חברת המשלוחים ברגע שמשלוח שמיועד אליכם נאסף מהמחסנים שלנו.
ההודעה לא אומרת שהמשלוח יגיע אליכם באותו יום.

ההודעה מעדכנת שהחבילה שלכם נמצאת עם נהג וצפוייה להימסר ביום העסקים הנוכחי או הבא, ההודעה מסמנת שרוב הסיכויים שתקבלו את המשלוח היום, אבל גם יתכן כי ביום העסקים הבא.

שעות המסירה הם שעות העבודה של השליח באיזורכם.
שעות העבודה של חברת צ׳יטה שליחויות הן 8:00 – 17:00.

עם זאת, חשוב לנו לציין שאין אפשרות לתאם יום או שעת משלוח בצורה מדוייקת, אבל ניתן לכתוב את העדפת הזמנים שלכם בהערות להזמנה ואנו נעשה השתדלות לכוון לתאריך הזה או לשעות האלה ביום בהם אתם נמצאים בכתובת.

שימו לב:
זמינותכם בטלפון הכרחית למסירת המשלוח, במידה ולא תהיו זמינים – השליח לא יספק את המשלוח באותו יום לכתובת והמשלוח ידחה ליום העסקים הבא בו השליח נמצא באיזורכם לחלוקה ויגרום לעיכוב במסירת המשלוח.

אפשר, אם כי אנו ממליצים למסור ישירות אליכם בזמן בו אתם נמצאים בבית. במידה ואתם לא נמצאים בכתובת ובטוחים כי המשלוח לא יגנב או יאבד מהמקום בו השליח השאיר אותו, תוכלו לבקש מהשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת, או במקום בטוח, ולבקש שיצלם לכם היכן השאיר את החבילה. 

שימו לב כי השארת חבילה ליד הדלת היא באחריותכם המלאה.

תשלומים ומחירים

אין אפשרות לתשלום במזומן לשליח והתשלום הוא מראש בלבד.
הסיבה היא שאנחנו עובדים עם חברת משלוחים חיצונית לאספקת המוצרים שלנו אליכם.

פשוט מאוד.
לאחר שמילאתם פרטי משלוח תועברו לעמוד התשלום.
שם תוכלו לבחור בכמות התשלומים הרצויה ללא עמלות.

בתקופה זו וכדי להקל על כולם לעבור את התקופה הקרובה בצורה קלה יותר, כל המחירים באתר בהנחה ללא הגבלת זמן. כל הדובים במבצע ובמחירים הכי נמוכים שאנחנו יכולים להציע לאיכות שאנחנו מציעים 

הגרלות יש גם כן, יחד עם כל הזמנה נשלח כרטיס השתתפות בהגרלה עם אפשרות זכייה בפרסים שווים במיוחד.

לא, דיינרס ואמריקן אקספרס לא קבילים כרגע באתר שלנו. תוכלו לשלם בכל אשראי אחר, או בBit וPaybox.

קנייה בחנויות

כן בטח שאפשר, אנחנו נמצאים בפתח תקווה או פרדס חנה.
וניתן להגיע אלינו בהתאם לשעות הפעילות. במידה ויש דגם ספציפי שאתם רוצים – מומלץ מאוד לברר איתנו זמינות מלאי של המוצר בחנות הספציפית אלייה תרצו להגיע.

כתובת המחסנים שלנו בפתח תקווה:

אבשלום גיסין 10, פתח תקווה
(מצד ימין של חנות שנקראת פארטיקול).

ימים ושעות פעילות:
ראשון – חמישי: 9:30 – 17:30
ימי שישי: 9:30 – 12:30

בפרדס חנה:

רחוב דניאל 7 פרדס חנה.
ההגעה בתיאום לפני בלבד וניתן גם בשעות הערב.

אם יש דובי או מוצר ספציפי שאתם רוצים – מומלץ לוודא זמינות למוצר שאתם רוצים במלאי לפני ההגעה.

בחנות בפתח תקווה:
ניתן לשלם באשראי, ביט, ומזומן בעת הקנייה בחנות.

במחסנים בפרדס חנה:

אפשר לשלם בביט או מזומן בלבד בעת ההגעה, או לבצע הזמנה באתר לפני ההגעה, בכל אמצעי התשלום של האתר.

חשוב לוודא זמינות של המוצר שאתם רוצים במלאי לפני ההזמנה או ההגעה.

שאלות ותשובות

ביצוע הזמנה

פשוט מאוד, בחרו את המוצר שתרצו לרכוש ולחצו על הכפתור ״קנה עכשיו״.

מיד לאחר מכן, תפתח עגלת הקניות שלכם, ותתבקשו למלא כתובת למשלוח ואמצעי תשלום.
התהליך בדרך כלל לוקח פחות מ3 דקות.

בטח, אפשר לבצע הזמנה טלפונית.
חייגו אלינו בשעות הפעילות ונשמח לעזור: 0515665338
אפשר גם לשלוח הודעה בווטסאפ ולבצע הזמנה דרך הווטסאפ.

מספר הטלפון שלכם משמש אותנו ליצירת קשר אתכם במידת הצורך, וגם לצורך שליחת עדכונים לגבי המשלוח בהודעת SMS וטווח שעות משוער למסירה ביום המשלוח.

המייל משמש לשליחת אישור הזמנה, חשבונית מס, ועדכונים והטבות.

לא, הזמנת איסוף מוצרים יכולה להיות מוכנה תוך עד 14 ימי עסקים. ברוב המקרים המוצרים זמינים ובמידה ולא מוצר דומה או זהה כמעט תמיד זמין ונוכל להציע לכם מוצר דומה או חלופי (לדוגמא – במקום צבע שמנת, להציע לבן, או במקום חום כהה, חום בהיר – וכו׳)

במידה וחשוב לכם המוצר הספציפי שאתם רוצים לאיסוף מיידי באחד מהסניפים, אנחנו ממליצים לדבר איתנו לוודא שהמוצר זמין על מנת שנשמור לכם אותו.

משלוחים יוצאים ממחסן ראשי ולכן המוצרים תמיד זמינים במלאי במשלוח.

לא. אתם יכולים ללבצע הזמנה מבלי להרשם לאתר.
ולמרות זאת, אנחנו ממליצים בחום לפתוח חשבון באתר כדי לקבל הנחות ומבצעים עתידיים.

ניהול הזמנה

בסיום ההזמנה, תקבלו הודעת אישור למייל, וגם מיד לאחר שליחת ההזמנה, תופיע לכם הודעה שההזמנה שלכם התקבלה בהצלחה ושהיא בטיפול.

כמובן שתוכלו גם לוודא איתנו בווטסאפ או בטלפון, או בצ'אט דרך האתר שהכל תקין.

כל עוד ההזמנה שלכם לא נאספה לחברת המשלוחים, ניתן לשנות את הכתובת למשלוח. לאחר שהמשלוח נאסף לחברת המשלוחים לא ניתן לשנות את הכתובת למשלוח אלא לבטל את המשלוח הקיים ולהוציא משלוח חדש בתשלום נוסף בלבד.

כל עוד המשלוח שלכם לא יצא למשלוח, ניתן לשנות את סוג המוצר או פרטי ההזמנה.
מהרגע שהמוצר יוצא למשלוח ועוזב את המחסנים שלנו, לא ניתן לשנות או להוסיף דברים להזמנה הקיימת.

ניתן לבטל את ההזמנה, סכום ההחזר תלוי בסיטואציה:

  • הזמנה עם משלוח שיצא כבר לחברת המשלוחים – ניתן לבטל ולקבל החזר כספי בקיזוז דמי משלוח כפולים (הלוך וחזור) ועמלת סליקה (2% מערך העסקה)
  • הזמנה עם משלוח שלא יצא עדיין לחברת המשלוחים – ניתן לבטל בקיזוז עמלת ביטול עסקה הקבועים כחוק הגנת הצרכן.
  • הזמנה באיסוף עצמי מהחנויות שלא נאספה מהחנויות עדיין – ניתן לבטל ולקבל החזר כספי מלא בקיזוז עמלת סליקה (2%) בלבד.

שימוש באתר

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, Bit, או פייבוקס דרך האתר.
ניתן להזמין איסוף מהמחסנים בתשלום במזומן בעת האיסוף.
במידה ואתם גרים באיזור המרכז – תוכלו לבחור בתשלום במזומן לשליח.

בוודאי, האתר כולו מאובטח בטכנולוגיית Encrypt Authority X3, אתם יכולים לראות את אישור אבטחת המידע באתר על ידי לחיצה על סימן המנעול בראש הדפדפן ליד כתובת האתר שלנו, תעודת האבטחה מעידה על רמת האבטחה של האתר ושל כלל התוכן ופרטי האשראי וכו׳ אשר לא נשמרים אף לא לרגע אחד בצד שלנו.

חדש! ניתן לשלם באתר שלנו גם באפל פיי מכל מכשיר של אפל, אייפון, אייפד, מקבוקים, בקלות ובלחיצת כפתור אחת

תוכלו לשלם באתר Plush Toys באפליקציית ביט בפשטות ובקלות, על ידי ביצוע הזמנה באתר ובחירת אמצעי התשלום ״ביט״ בעמוד התשלום.
לאחר סימון האפשרות והמעבר לעמוד התשלום – תועברו אוטומטית לאפליקציית ביט לתשלום עבור ההזמנה – ובסיום התשלום תקבלו חשבונית מס למספר הטלפון שלכם ולמייל.

בהעברה בנקאית:
פשוט מאוד. צרו הזמנה באתר ואפשרות התשלום בחרו ב"העברה בנקאית".

מיד בסיום ביצוע ההזמנה יופיע לכם סכום ההזמנה הכולל, ופרטי חשבון הבנק אליהם תצטרכו להעביר את הסכום הדרוש.

לאחר ביצוע ההזמנה, אנא שלחו אלינו הודעה בווטסאפ עם אישור ההעברה על מנת שנקשר בין ההעברה הבנקאית לבין ההזמנה עצמה.

שימו לב:
עד שלא מתקבל הכסף בחשבון הבנק של החברה ומונפקת חשבונית עסקה, ספירת זמני האספקה של המשלוח איננה מתחילה. הדבר בדרך כלל לוקח 1-2 ימי עסקים נוספים מעבר לזמני המשלוח הרגילים.

משלוחים ואספקה

זמני אספקה:
1-5 ימי עסקים לרוב חלקי הארץ, עם שליח ועד לבית. (זמני האספקה המקסימליים לא כוללים את יום ההזמנה עצמו ושישי שבת אם כי ברוב המקרים לוקחים משמעותית פחות מזה.

שימו לב: בתקופות מסויימות בשנה יופיעו הודעות שונות לגבי זמני האספקה בעמוד התשלום ובתקנון האתר, זמני האספקה בתקופות אלה יכולים להיות שונים ממה שכתוב בעמוד זה.


עלות המשלוח
:
39.90 ₪ למשלוח עם שליח עד לבית לכל הארץ.

 

*בכפוף לתקנון האתר.

ההודעה היא אוטומטית ונשלחת על ידי חברת המשלוחים ברגע שמשלוח שמיועד אליכם נאסף מהמחסנים שלנו.
ההודעה לא אומרת שהמשלוח יגיע אליכם באותו יום.

ההודעה מעדכנת שהחבילה שלכם נמצאת עם נהג וצפוייה להימסר ביום העסקים הנוכחי או הבא, ההודעה מסמנת שרוב הסיכויים שתקבלו את המשלוח היום, אבל גם יתכן כי ביום העסקים הבא.

שעות המסירה הם שעות העבודה של השליח באיזורכם.
שעות העבודה של חברת צ׳יטה שליחויות הן 8:00 – 17:00.

עם זאת, חשוב לנו לציין שאין אפשרות לתאם יום או שעת משלוח בצורה מדוייקת, אבל ניתן לכתוב את העדפת הזמנים שלכם בהערות להזמנה ואנו נעשה השתדלות לכוון לתאריך הזה או לשעות האלה ביום בהם אתם נמצאים בכתובת.

שימו לב:
זמינותכם בטלפון הכרחית למסירת המשלוח, במידה ולא תהיו זמינים – השליח לא יספק את המשלוח באותו יום לכתובת והמשלוח ידחה ליום העסקים הבא בו השליח נמצא באיזורכם לחלוקה ויגרום לעיכוב במסירת המשלוח.

אפשר, אם כי אנו ממליצים למסור ישירות אליכם בזמן בו אתם נמצאים בבית. במידה ואתם לא נמצאים בכתובת ובטוחים כי המשלוח לא יגנב או יאבד מהמקום בו השליח השאיר אותו, תוכלו לבקש מהשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת, או במקום בטוח, ולבקש שיצלם לכם היכן השאיר את החבילה. 

שימו לב כי השארת חבילה ליד הדלת היא באחריותכם המלאה.

תשלומים ומחירים

אין אפשרות לתשלום במזומן לשליח והתשלום הוא מראש בלבד.
הסיבה היא שאנחנו עובדים עם חברת משלוחים חיצונית לאספקת המוצרים שלנו אליכם.

פשוט מאוד.
לאחר שמילאתם פרטי משלוח תועברו לעמוד התשלום.
שם תוכלו לבחור בכמות התשלומים הרצויה ללא עמלות.

בתקופה זו וכדי להקל על כולם לעבור את התקופה הקרובה בצורה קלה יותר, כל המחירים באתר בהנחה ללא הגבלת זמן. כל הדובים במבצע ובמחירים הכי נמוכים שאנחנו יכולים להציע לאיכות שאנחנו מציעים 

הגרלות יש גם כן, יחד עם כל הזמנה נשלח כרטיס השתתפות בהגרלה עם אפשרות זכייה בפרסים שווים במיוחד.

לא, דיינרס ואמריקן אקספרס לא קבילים כרגע באתר שלנו. תוכלו לשלם בכל אשראי אחר, או בBit וPaybox.

קנייה בחנויות

כן בטח שאפשר, אנחנו נמצאים בפתח תקווה או פרדס חנה.
וניתן להגיע אלינו בהתאם לשעות הפעילות. במידה ויש דגם ספציפי שאתם רוצים – מומלץ מאוד לברר איתנו זמינות מלאי של המוצר בחנות הספציפית אלייה תרצו להגיע.

כתובת המחסנים שלנו בפתח תקווה:

אבשלום גיסין 10, פתח תקווה
(מצד ימין של חנות שנקראת פארטיקול).

ימים ושעות פעילות:
ראשון – חמישי: 9:30 – 17:30
ימי שישי: 9:30 – 12:30

בפרדס חנה:

רחוב דניאל 7 פרדס חנה.
ההגעה בתיאום לפני בלבד וניתן גם בשעות הערב.

אם יש דובי או מוצר ספציפי שאתם רוצים – מומלץ לוודא זמינות למוצר שאתם רוצים במלאי לפני ההגעה.

בחנות בפתח תקווה:
ניתן לשלם באשראי, ביט, ומזומן בעת הקנייה בחנות.

במחסנים בפרדס חנה:

אפשר לשלם בביט או מזומן בלבד בעת ההגעה, או לבצע הזמנה באתר לפני ההגעה, בכל אמצעי התשלום של האתר.

חשוב לוודא זמינות של המוצר שאתם רוצים במלאי לפני ההזמנה או ההגעה.

שאלות ותשובות

ביצוע הזמנה

פשוט מאוד, בחרו את המוצר שתרצו לרכוש ולחצו על הכפתור ״קנה עכשיו״.

מיד לאחר מכן, תפתח עגלת הקניות שלכם, ותתבקשו למלא כתובת למשלוח ואמצעי תשלום.
התהליך בדרך כלל לוקח פחות מ3 דקות.

בטח, אפשר לבצע הזמנה טלפונית.
חייגו אלינו בשעות הפעילות ונשמח לעזור: 0515665338
אפשר גם לשלוח הודעה בווטסאפ ולבצע הזמנה דרך הווטסאפ.

מספר הטלפון שלכם משמש אותנו ליצירת קשר אתכם במידת הצורך, וגם לצורך שליחת עדכונים לגבי המשלוח בהודעת SMS וטווח שעות משוער למסירה ביום המשלוח.

המייל משמש לשליחת אישור הזמנה, חשבונית מס, ועדכונים והטבות.

לא. אתם יכולים ללבצע הזמנה מבלי להרשם לאתר.
ולמרות זאת, אנחנו ממליצים בחום לפתוח חשבון באתר כדי לקבל הנחות ומבצעים עתידיים.

ניהול הזמנה

בסיום ההזמנה, תקבלו הודעת אישור למייל, וגם מיד לאחר שליחת ההזמנה, תופיע לכם הודעה שההזמנה שלכם התקבלה בהצלחה ושהיא בטיפול.

כמובן שתוכלו גם לוודא איתנו בווטסאפ או בטלפון, או בצ'אט דרך האתר שהכל תקין.

כל עוד ההזמנה שלכם לא נאספה לחברת המשלוחים, ניתן לשנות את הכתובת למשלוח. לאחר שהמשלוח נאסף לחברת המשלוחים לא ניתן לשנות את הכתובת למשלוח אלא לבטל את המשלוח הקיים ולהוציא משלוח חדש בתשלום נוסף בלבד.

כל עוד המשלוח שלכם לא יצא למשלוח, ניתן לשנות את סוג המוצר או פרטי ההזמנה.
מהרגע שהמוצר יוצא למשלוח ועוזב את המחסנים שלנו, לא ניתן לשנות או להוסיף דברים להזמנה הקיימת.

ניתן לבטל את ההזמנה, סכום ההחזר תלוי בסיטואציה:

  • הזמנה עם משלוח שיצא כבר לחברת המשלוחים – ניתן לבטל ולקבל החזר כספי בקיזוז דמי משלוח כפולים (הלוך וחזור) ועמלת סליקה (2% מערך העסקה)
  • הזמנה עם משלוח שלא יצא עדיין לחברת המשלוחים – ניתן לבטל בקיזוז עמלת ביטול עסקה הקבועים כחוק הגנת הצרכן.
  • הזמנה באיסוף עצמי מהחנויות שלא נאספה מהחנויות עדיין – ניתן לבטל ולקבל החזר כספי מלא בקיזוז עמלת סליקה (2%) בלבד.

תשלומים ומחירים

אין אפשרות לתשלום במזומן לשליח והתשלום הוא מראש בלבד.
הסיבה היא שאנחנו עובדים עם חברת משלוחים חיצונית לאספקת המוצרים שלנו אליכם.

פשוט מאוד.
לאחר שמילאתם פרטי משלוח תועברו לעמוד התשלום.
שם תוכלו לבחור בכמות התשלומים הרצויה ללא עמלות.

בתקופה זו וכדי להקל על כולם לעבור את התקופה הקרובה בצורה קלה יותר, כל המחירים באתר בהנחה ללא הגבלת זמן. כל הדובים במבצע ובמחירים הכי נמוכים שאנחנו יכולים להציע לאיכות שאנחנו מציעים 

הגרלות יש גם כן, יחד עם כל הזמנה נשלח כרטיס השתתפות בהגרלה עם אפשרות זכייה בפרסים שווים במיוחד.

לא, דיינרס ואמריקן אקספרס לא קבילים כרגע באתר שלנו. תוכלו לשלם בכל אשראי אחר, או בBit וPaybox.

קנייה בחנויות

כן בטח שאפשר, אנחנו נמצאים בפתח תקווה או פרדס חנה.
וניתן להגיע אלינו בהתאם לשעות הפעילות. במידה ויש דגם ספציפי שאתם רוצים – מומלץ מאוד לברר איתנו זמינות מלאי של המוצר בחנות הספציפית אלייה תרצו להגיע.

כתובת המחסנים שלנו בפתח תקווה:

אבשלום גיסין 10, פתח תקווה
(מצד ימין של חנות שנקראת פארטיקול).

ימים ושעות פעילות:
ראשון – חמישי: 9:30 – 17:30
ימי שישי: 9:30 – 12:30

בפרדס חנה:

רחוב דניאל 7 פרדס חנה.
ההגעה בתיאום לפני בלבד וניתן גם בשעות הערב.

אם יש דובי או מוצר ספציפי שאתם רוצים – מומלץ לוודא זמינות למוצר שאתם רוצים במלאי לפני ההגעה.

בחנות בפתח תקווה:
ניתן לשלם באשראי, ביט, ומזומן בעת הקנייה בחנות.

במחסנים בפרדס חנה:

אפשר לשלם בביט או מזומן בלבד בעת ההגעה, או לבצע הזמנה באתר לפני ההגעה, בכל אמצעי התשלום של האתר.

חשוב לוודא זמינות של המוצר שאתם רוצים במלאי לפני ההזמנה או ההגעה.