אחריות על מוצרים
האתר אחראי לטיב המוצר וזאת במידה והלקוח קיים את התנאים הנדרשים בתנאי האחריות המופיעים בתחתית כל העמודים באתר תחת ״תנאי אחריות״. שימוש שלא בהתאם להנחיות אלה יבטל את האחריות של האתר.
במקרה של ויכוח בנושא אחריות לאחר אספקת המוצר ללקוח – בכל מקרה של ויכוח או תביעה כספית, סכום הבקשה לפיצוי כלפי האתר לא יוכל לעלות מעבר לסכום החזר כספי מלא על מוצר זהה וחדש כפי שהוזמן בבית העסק.
אחריות על תקינות המוצרים תקפה ליום מסירת המשלוח לידי הלקוח, באחריות הלקוח לוודא את תקינות המוצר בעת קבלתו. ובמידה וישנה בעיה כלשהי, לפנות אל בית העסק באותו יום.
בכל פנייה או תלונה לגבי תקינות המוצרים לאחר תאריך מסירת המשלוח, תוצע ללקוח אפשרות של תיקון המוצר בבית העסק או החלפתו לחדש.
באחריות הלקוחה להגיע לבית העסק שלנו על מנת להיות זכאי לביצוע ההחלפה או התיקון של המוצר.
לא ניתן לבצע החלפה של מוצרים במשלוח ללא תשלום במידה והתלונה על אי תקינות המוצר לא תתקבל ביום קבלת המשלוח לידכם.
השיקול האם לתקן או לבצע החלפה למוצר זהה חדש – שמורה בידייה של בית העסק בלבד.
אנחנו מדגישים וממליצים שחובה לוודא את תקינות המוצר בעת קבלתו כדי למנוע מצבים מן הסוג הזה ולוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב והמהיר ביותר עבורכם?
אחריות משפטית
עיכובים בזמני אספקה ההחלפה המשוערים וההתחייבות עליהם